fredag 17 juni 2011

Fovever Living AloeVera...

Då har jag fyllt i en beställningslista för de grejerna som jag ville ha ifrån den härliga väskan med AloeVera produkter ifrån Forever Living AloeVera.
Jag hade mer än gärna köpt hela sortimentet men det tillåter inte plånboken. =0/

Produkterna är underbara och gör verkligen skillnad med en gång.
Om någon av er bloggläsare skulle vara intresserade av att prova på en sådan väska som jag hade hemma så hör av er så kontaktar jag min återförsäljare.

Dessa blev mina köp!

Aloe Sunscreen Spray

AloeVera gel.

AloeVera flytande tvål.

AloeVera tandkräm.

AloeVera Cerat


2 kommentarer:

Anonym sa...

Efter ditt senaste inlägg så får jag någon konstig och skum Déjà vu upplevelse och då är det någon annan bloggare som brukar fotografer sina sminkinköp och annat beutystuff :)))))

Wessmantorp sa...

Ha ha, förstår precis vad du menar! Ok, jag erkänner att det nog blev ett litet "Melli-inlägg"! Ska genast bättra mig! =0)