söndag 21 november 2010

Luktar som Jenka...

Jag går omkring och luktar som ett gigantiskt Jenka-tuggummi ifrån 80-talet, detta därför jag är indränkt i alovera heat-lotion eller en modernare version av tigerbalsam.


Min rygg har inte fått den bästa behandlingen sen jag fick mina kära barn och ond rygg i kombination med att jag oftast är en ständigt klätterställning, häst eller flygplan (och vad än mina barns fantasi vill att jag ska vara) så har den nu nästan lagt av.
Helgens alla aktiviteter har resulterat i att jag går som Frankensteins puckelryggade assistent och luktar som ett tuggummi.
Hoppas inte maken blir sugen på tuggummi när han drömmer i natt för jag är garanterat inte lika tuggvänlig eller smakar inte lika gott.
Jag hade nog varit en bra kandidat för en ryggradstransplantation och då gärna en från en ett djur med stark ryggrad. ;0)

Inga kommentarer: