torsdag 1 mars 2012

Stjärnfall och dans i månskenet...

Har precis varit ute på kvällsrunda med Arne i skogen!
Det blev en helt underbar tur eftersom det var mån-, stjärnklart och milt i luften.
En riktigt härlig förvårskväll var det! =0)
Med spotify i öronen så kunde jag bara inte låta bli att börja dansa mitt ute i skogen där ingen kunde se! =0)
Det var så frigörande att riktigt dansa loss till musiken, endorfinerna bara spruta! =0)
Jag avslutade en perfekt timmes motion med att se ett stjärnfall på vägen hem!

Eftersom jag själv inte hann fotografera
så lånar jag ett google-foto...

2 kommentarer:

AnnaPanna sa...

Vad härligt!! Men Nina du FÅR säkert dansa till Ranelid hemma också du måste väl inte gå ut i skogen? ;o)

Wessmantorp sa...

Ha ha ha ha.... det var inte till Ranelid jag dansade! Det svängde ännu mer i skogen ska du tro! Loreen bland annat! =0)