söndag 25 mars 2012

Sunny Sunday...

Storasysters goda humör höll i sig idag också! =0)
Vi hade en jättemysig morgon med frukost, och sen "Pippi på rymmen" i TV-soffan.
Kan inte låta bli att längta till sommaren när jag ser den filmen! =0)

Vi hann också med en snabb runda till barnloppis i byn, jag fyndade både barnskor och lite annat. =0)
Lillebror ville ha varenda leksaksbil de hade men jag fick begränsa honom till 3 st.
Det blev en polisbil som låter exakt lika högt som i verkligheten, en glassbil med samma höga melodi som i verkligheten och tack gode gud en bil som inte lät något alls...

På vägen hem stannade vi till i blomsteraffären, barnen satt kvar i bilen med dörrar öppna när jag snabbt sprang in, en dam gick då förbi och hörde lillebrors bil och sa:
-" Oj, det är visst utryckning i byn."
Vädret har varit kanon idag så både lunch och våfflor (eftersom det idag är våffeldagen) serverades utomhus!
Det blir alltid godare att äta utomhus! =0)
Jag fick till och med en trevlig gäst till eftermiddagsfikan, han kom dessutom med en vildsvinstek så han får komma hur ofta han vill!

Sötnos...

♥ Mammas älskling ♥

Lunch utomhus!

Inga kommentarer: