onsdag 15 augusti 2012

Samlar på mig energi...

Nu efter semestern jobbar jag natt fram tills Högskolan börjar igen.
Jag måste erkänna att det tar mer på krafterna nu att jobba natt än det gjorde för 10 år sedan. =0(
Jag sover knappt något och har väldigt svårt för att vända på dygnet fram och tillbaka hela tiden.
Lyckligt vis så börjar snart studierna igen och jag kan återgå till normalt tillstånd igen.

Nattarbetet tär på livsenergin och jag har ett betydligt stötte behov att fylla på mina energiceller än tidigare.
Jag passar på att både springa och gå långa promenader när barnen lagt sig och försöker njuta av naturen här omkring Wessmantorp som är så fin.
Här kommer lite bilder jag tagit de senaste gångerna jag varit ute.

Arne och matte är ute och gör skogen osäker. ;0)

Skön skogsvandring.
Regnbåge över Wessmantorp.

Regnet kommer!!!

En underbar kväll i Wessmantorp.

Inga kommentarer: