måndag 27 februari 2012

HD-tv...

När jag kom hem idag så stod det en helt vilt främmande man på mitt tak! =0P Detta kunde ju ha slutat hur som helst, men jag var egentligen inte speciellt förvånad eftersom husbonden inte har kunnat hålla tyst eller sitta still sedan parabolmannen bokades in för att komma och byta ut wokpannan på taket.
Karlar altså, som barn på julafton...

Detta hushåll har nu blivit ännu mer digitalare och modernare.
Numera får man skyla ögonen när man sätter på TV för att HD-kvaliteten inte ska bränna sönder ögonen. ;0)
Ärligt talat är det en rätt häftig upplevelse!
Jag ser ju absolut fram emot F1-premiären i mitten på Mars.
Äntligen börjar det snart en riktig sport värd att de på! =0)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Har du också HD kvalité i din Laptop?

Wessmantorp sa...

Nej tyvärr har jag inte det! ;0)