måndag 6 februari 2012

Storasyster 5 år...

Ett stort grattis till den "bästaste" och finaste flickan i världen, min dotter!
Idag blev hon 5 år!


Tänk att det är 5 år sedan jag plötsligt vaknade på morgonen och jag kännde på mig att nu drar det hela igång, på eftermiddagen låg hon på mitt bröst och drog sin första andetag. =0)
Inte kunde jag då ana vad som låg framför oss, jag var stolt mamma då och idag 5 år senare är jag en ännu stoltare mamma till en underbar, UNIK flicka ! =0)

I morse försökte vi sjunga för henne men det ville hon bestämt INTE...!
När hon såg paket blev det bättre och det hela slutade med att hon sa:

- "Hurra, det är min födelsedag idag" !!!!

Hon fick själv välja vad hon ville ha till frukost och naturligtvis valde hon Nutella-mackor som hon normalt sätt annars bara får på helgen, hon var mycket nöjd och glad.
När jag ikväll kom hem ifrån Kristianstad igen så blev det mer paket och dagen avslutades med tårta, hon blåste glädjeligen ut ljusen och åt två portioner! =0)

Storasyster älskar glass så hon fick en alldeles egen glasstårta idag!

Hon blåste ut alla 5 ljusen!

Gott med egen födelsedagstårta!

3 kommentarer:

AnnaPAnna sa...

Men GUD vilken söt bebis-bild på Nellie. Tänk vad tiden går fort! Kram/Anna

Wessmantorp sa...

Jag satt och tittade på alla bebisbilder från hennes första år i går och jag blev så bebissugen på nytt! Jag vill, jag vill, jag vill!!!! ;0)

Anna sa...

Ja kom igen nu, en till liten måste ni ha! :o))
En liten Alfred eller Molly :o)