lördag 25 februari 2012

Melodifestivalen 2012...

Det har varit en intensiv vecka med sjuka barn, två examinationer och övrigt familjeliv som måste fungera. =0/
Igår kväll kl 23:01 kunde jag äntligen slappna av och bara ta det lugnt, då hade jag äntligen lämnat in veckans sista examination.
Perfektionist som jag kan vara ibland så satt jag i flera timmar och  bara finslipa, hoppas det var värt det... ;0)

Idag var det den 4:e och sista deltävlingen i Malmö av årets Melodifestival, om vi inte räknar med 2:a chansen förstås som går nästa vecka.
Enligt mig finns det bara två möjligheter eller kandidater som kan ta hem hela Melodifestivalen 2012.
Det står mellan Loreen och Danny! =0)
Båda låtar är jättebra, men förutsättningarna är olika.
Loreen sätter sin låt till 100% och gör så jag får gåshud när hon sjunger.
Danny däremot har en superlåt men hans röst sviker, hörde flera falska toner i kväll. =0(
Han var säkert jätternervös men om han ska vinna över Loreen måste hans sätta alla toner.
Båda låtarna tror jag kan slå stort ute i Europa  så nu får framtiden avgöra OCH vi hemma vid telefonerna så klart...

Ring och rösta i finalen...



Inga kommentarer: