fredag 1 april 2011

April april...

...din dumma sill, jag kan lura dig vart jag vill! =0)

Ha ha, detta kunde jag säga till maken nu i förmiddag efter att jag lurat honom.
Det är med viss nöjdhet jag nu myser med detta faktum att jag lyckas lura honom.
Det gäller att hitta på ett skämt som inte är för överdrivet och som är trovärdigt.

Denna gången skickade jag ett sms till honom och skrev att vår hund Arne ätit upp barnens älsklingsgosedjur.
En värld utan denna lilla trygghet för barnen är helt obegriplig, så dessa gosedjur värderas högre än allt guld, silver, diamanter eller andra dyrgripar i detta hem!
Jag kunde läsa av paniken i hans sms-svar som kom ganska omgående, och det var med små horn i pannan och djävulusiskt leende på läpparna som jag skickade till baka -"April, april!"

Få se om jag får smaka på min egen  medicin innan dagen är slut...

Moahahahaha.....

Inga kommentarer: