lördag 9 april 2011

Lördagsaktiviteter...

Idag har vi varit en sväng ute hos mina föräldrar som nu har så behjärtansvärt förbarmat sig över vår alldeles nya "extra" bärbara dator.
De är nu stolta ägare av denna "rallydator" som lätt har konkurrerat ut deras gamla snigelburk! ;0)
Hoppas de blir nöjda med datorn och inte blir fartblinda på kuppen! ;0)
Tack för trevligt sällskap och en massa god mat idag!

Vädret har varit soligt och härligt även på eftermiddagen och spenderades på hästryggen under en lång härlig runda i skogen med mycket trevligt sällskap.
Det är verkligen livet att komma ut på dessa härliga turer!

Koniak i egen hög person.

Efter ännu fler aktiviteter innan solen gick ner så intogs tillsist TV-soffan och tillsammans med en påse Polly sågs reprisen av dagens F1-kval.
Vettel tog ännu en pole position, mycket trevligt!
Ett riktigt spännande kval ända in till de sista sekunderna.
Nu väntar bara racet i morgon som även det kommer ses i repris för barnens ena kusin blir 4 år i morgon och vi ska på kalas! =0)
Fast med nya fina "appen" i telefonen kommer jag kunna följa racet ändå, så kanske jag försvinner in på toaletten eller in i en liten vrå ibland för att kolla läget, nyfiken som jag är kommer jag troligtvis inte kunna hålla mig till kvällens repris!

Inga kommentarer: