tisdag 12 april 2011

Mindre bra dag...

Det finns bra dagar och det finns mindre bra dagar, som idag. =0(

Egentligen skulle man inte gått upp överhuvudtaget när man känner på sig att det kommer bli en dålig dag, men det kan man ju inte...
Nej det är bara att ta tjuren vid hornen och köra på som vanligt och hoppas på att man missar de flesta fallhålen under dagen.

Det finns ju ingen anledning att börja sura över...

-En regnjacka som är sönder när det öser ner är inte uppmuntrande, speciellt när det är utomhusaktiviteter på schemat idag...

-Liten pojke som inte vill somna i tid vid sin middagslur innan det är dax att vakna igen för att hämta storasyster på Knytte är inte optimalt, då han kommer vara smågnällig resterande av dagen...

-En otrevlig och irriterande kundtjänstperson på andra sidan telefonledningen som troligtvis är förstoppad och har migrän och inte ett dugg behjälplig...

-Sakna både en 5:a, 10:a eller låtsaspeng när man i ösregnet behöver en kundvagn ute på parkeringen till affären...

-Affären som inte har den viktiga tidskrift som jag hade hoppats på...

-Apotekets eller vårdcentralens serverar som inte fungerar så jag inte kan hämta ut behövlig medicin...

-Två övertrötta barn vi kvällsmaten...

Ja listan på saker som man inte alls behöver bli irriterad över kan göras lång idag.
Imorgon är en ny dag och förhoppningsvis blir den ännu bättre!

Nu ska jag glömma denna dag och satsa på att gå och lägga mig.
Kanske hinner jag slå i tån eller sätta tandborsten i halsen innan jag somnar.
Idag är inget omöjligt. =0/

GOD NATT!

2 kommentarer:

Annapanna sa...

Stackars dig Nina, vissa dagar är pest så är det bara....Du får säkert en bättre dag idag! Många kramar från mig!

Wessmantorp sa...

Kram på dig också Anna! =0)