lördag 30 juni 2012

Cykeltur...

Det har varit en härlig sommardag idag, jag har till och med brännt mig i nacken. =0)
Sommaren bjöd för en gång skull på en riktig fin dag efter allt regn.

Jag och barnen är alena eftersom husbonden jobbar hela helgen.
Vi hittar alltid på en massa roligheter när det bara är jag och barnen, idag blev det en flera timmars tur ner till byn med storasyster på cykel, lillebror i vagn och jag i joggingskorna.
Jag tänkte att vi kör på så långt storasyster orkar cykla, det blev ner till parken i byn och tillbaka igen, över 1,2 mil.
Oj vad duktig hon var på sin cykel!!!
Det hela tog nästan 4 timmar och vi hann med att äta glass, leka på en lekplats och handla i affären på vägen hem också.

Hej vad det går!

Hon kämpade med backarna.

Jag hade att göra för att hinna med.

Efter ca 6 km pausade vi vid parken i byn och åt glass!

Barnen hann med lite lek på lekplatsen
innan vi handlade och begav oss hemåt igen.

Vi passade på att snacka med korna på hemvägen.

Inga kommentarer: