måndag 25 juni 2012

Regn regn regn...

Jag behöver nog inte berätta för er att det fortfarande regnar här i Wessmantorp som det verkar göra i nästan hela landet.
Klockan 12:00 idag öste regnet ner, det blåste ordentligt och termometern visade 12 ynka grader, jag har gått och småfrusigt hela dagen och haft höstkänsla mitt i juni. =0(
Det är nu man önskar man hade oändligt med pengar och bara kunde sätta hela familjen på ett plan och åka till sydligare och varmare breddgrader.

En regnig dag som denna gick åt att handla, baka, göra glass (till varmare dagar) och rengöra kylskåpet.
Jag hade hellre solat, badat i havet, ätit glass och jagat barnen på gräsmattan. =0/

Nej nu ska jag inte vara bitter över detta tråkväder utan se fram emot alla de fina sommardagarna med sol och värme som kommer om 14 dagar när jag inleder min semester!!!

Supergott LCHF-bröd jag gjorde idag!

Inga kommentarer: