måndag 3 september 2012

Obalans...

Denna dagen började verkligen bokstavligt talat i obalans.
När jag gick upp ur sängen redo för första dagen på högskolan efter sommaruppehållet så snurrade hela världen.
Jag kunde verkligen inte gå rakt från sovrummet till köket utan att bete mig som om jag vore ordentligt berusad.
Envis som jag är skulle jag ändå åka iväg till Kristianstad och Tobbe fick bli arg på mig för att jag skulle förstå att det vore nog bäst om jag gick och lade mig i sängen igen.

Som tur var så skulle min mamma komma så hon kunde ta hand om barnen medan jag fick sova några timmar extra.
Med några panodil, lite extra sömn och mat i magen känner jag mig betydligt bättre men inte helt ok än, blir fortfarande andfådd av minsta lilla.
Nog om tråkigheter.

Vilken respons gårdagens tidningsartikel gav!
Både jag och Tobbe har fått sådana fina lovord och uppskattning från alla olika håll. =0)
Telefonen har ringt, mobilerna har nästan konstant pipit ifrån alla sms och Facebook-inlägg och personer i affären kom fram och sade att det var så bra gjort och att de fick dem att tänka efter.
Många av mina vänner även delade med sig av länkar så anda också kunde ta del av artikeln.
Verkligen roligt att det hela blev så bra!
Som sagt så vill vi öka medvetenheten kring autism och det lyckades vi med!

Men arbetet fortsätter, jag ger aldrig upp!!!!

Inga kommentarer: