söndag 9 september 2012

Oväntad leverans...

Idag kom det något helt oväntat, en påse från Linas Matkasse!
Jag har själv inte beställt kassen på väldigt, väldigt länge (december i fjor tror jag) på grund av att jag tyckte det blev för dyrt, men ändå kom det en leverans idag!
Jag hade en liten misstanke då jag fick ett sms att jag skulle få leverans idag mellan 17-22 men eftersom jag inte beställt den så trodde jag bara att de skickat fel, men nej då! =0)
Någon vänlig själ har beställt en "Linas barnkasse" till oss! ♥ ♥ ♥
Jag har mina aningar om vem det kan vara men inte fått det bekräftat ännu!

Helgen har annars sprungit på alldeles för fort.
Lördagen innehöll ett 7-årskalas för en av barnen kusiner, det blev tårta, glass presenter och godis som det hör ett kalas till.
Födelsedagsbarnet verkade mycket nöjd med dagen, han till och med gratulerades i Bolibompa på morgonen av sin lillebror. =0)

Idag fick jag kramat om och tackat ännu en vänlig människa och vän som lånat ut lite kursliteratur under förra terminen till mig. =0)
Tack snälla Jessica för eftermiddagens fika och pratstund!
Ser fram emot tills nästa gång vi träffas! ♥

Oväntad leverans...
 
Oj vad många goda recept där var!

Inga kommentarer: