tisdag 4 september 2012

Vardagen är tillbaka...

Idag kändes allt mycket bättre och jag kom äntligen iväg till högskolan i Kristianstad för termin två.
Nu har äntligen vardagen börjat igen och hösten har gjort intåg på riktigt.
Stadiga rutiner är vad denna familjen mår bäst av.

Barnen har också blivit skolfotograferade på dagis/förskolan idag vilket är ännu ett hösttecken.
Jag är alltid lika spänd på om Nellie har velat samarbeta. =0/
Än så länge har jag fått fina foto varje år! ;0)

I eftermiddag när jag hämtade barnen fick jag besked på att hon varit lite orolig men att det blev bilder ändå. =0)
Måste ge all eloge åt fotografen som anpassar sig till henne och tog kameran TILL henne, istället för att kriga och tvinga henne till kameran.
Varför göra det svårare än det är!
Det är sådana fina människor som verkligen gör livet lättare för oss som lever med Autism.

Tror till och med att han också lyckades få till ett syskonfoto med lilla Nils också!

Nu väntar jag bara spänt på resultatet!

Inga kommentarer: