lördag 7 april 2012

Påskäggsjakt...

Det är äntligen Påskafton och det har snöat i natt, så typiskt med opålitligt Aprilväder! =0/
Snön har nästan smält bort igen och det hindrade oss inte från att gå på "Påskäggsjakt" i vår hage.

Jag och Påskharen har haft överläggningar brevledes i veckan och jag tyckte minsann att jag såg honom i hagen när jag vaknade i morse. ;0)
Påskharen hade lagt ut små målade ägg i hagen som ledde till två STORA och fina påskägg till barnen! =0)


Lillebror med äggkorgen i högska hugg!

Storasyster letar ägg!

Oj vad många där är!

Syskon samarbetar!

Fler ägg...

-"Blomma ägg mamma"...

När korgen blev för tung för
lillebror tog storasyster över.

Titta vad storasyster hittade!

Ett STORT påskägg!

Lillebror fick också syn på sitt!

Ägget var nästan lika stort som lillebror!

GLAD PÅSK ÖNSKAR JAG ALLA MINA BLOGGLÄSARE!

Inga kommentarer: