tisdag 26 oktober 2010

Bloggen överlevde sitt första inlägg!

Ja minsann, blogginlägg nr 2 är nu ett faktum...
Tänka sig att jag nu är inne på mitt andra inlägg utan att ha ansträngt mig särskilt mycket.
Jag tycker ju om att skriva så det här ska förhoppningsvis inte vara några större problem.
Ni får dock ha överseende med att det ibland kan dyka upp ett och annat stavfel eller "gud förbjude" en särskrivning.
Men ni kan vara lugna, jag är gift med att livs levande exemplar av Svenska Akademins Ordlista iklädd höga stövlar och piska, så skulle det mot förmodan förekomma en sådan olycka så lär jag få reda på det ganska omgående. ;0)
Jag lovar att då åtgärda misstaget genast!

Nu ska jag först bekanta mig lite bättre med denna blogg innan fler inlägg kommer senare i kväll.
För tillfället bygger min dotter Empire State Building med dagens inköp av toalettpapper och hushållspapper så jag får gå och rädda min lille son från eventuella konstruktionsras.

Tjinge ling...

Inga kommentarer: