onsdag 23 februari 2011

Bokrea...

Ja då kom äntligen dagen då bokrean drog igång!
Idag gick det INTE att ta fel! ;0)

Impulsiv som jag ibland är blev det i alla fall en ny runda till Väla, och de där böckerna som låg och skratta åt mig igår under skynkena låg på två röda sekunder i min vagn + några till som jag hittade på vägen. =0)
Den som skrattar bäst skrattar sist, ha ha ha!
På vägen hem svängde jag ändå in om vår mer lokala bokhandel och där blev det en bok till.

Nu ska allas läslustar vara mättade i familjen eftersom det blev allt ifrån barnböcker för storasyster och pekböcker för lillebror till krigshistoria för maken och kokbok + 2 deckare till mig.
Till och med en bok om våra svenska fåglar åkte ner i vagnen så vi nu här hemma kan sluta dividera om vilken sorts pippi det nu är som sitter och äter vid fågelbordet. ;0)

Jag är absolut nöjd med årets bokrea!

Inga kommentarer: