lördag 5 februari 2011

Multitasking...

Jag måste erkänna att jag är en riktig melodifestivalnörd!
Ser verkligen fram emot dessa sex veckor av intensiv festivalyra. =0)

42-tummaren var ikväll upptagen med nördig fotboll eller nått, så jag var förpassad till datorn i köket. =0/
Detta gjorde inget, för vi kvinnor kan ju göra mer än en sak samtidigt. ;0)
Eftersom det är kalas här hemma i morgon igen så ska det förberedas en massa i köket, och med min "multitasking-skill" (oj, långt ord) så blev det nattning av barnen, melodifestival, presentinpackning och tårtbakning på en och samma gång. =0)
Tack gode gud för att vi har en bärbar dator med trådlöst Internet! =0)

Kvällens startfällt var varierande, men Jenny Silver och Danny var mina favoriter.
Danny gick ju direkt till final och Silver till "andra chansen", jag får väl bli bättre på att ringa och rösta nästa gång!


Inga kommentarer: