torsdag 24 februari 2011

Fys...

...ett populärt uttryck för att sporta, röra på sig eller motionera, ja så kallas det jag har gjort idag i min bransch. ;0)
Årets vinter har inte riktigt kommit överens med mina fysbehov då det först var alldeles för mycket snö som sen töade till en riktig skridskobana.
Nu äntligen börjar det likna något och jag kan kanske börja röra på mig ordentligt igen.
Med bra musik i öronen och bra draghjälp av Arne så var det riktigt roligt! =0)
Blev på riktigt bra humör resten av eftermiddagen och kvällen.

3 kommentarer:

Anna sa...

Håller med, jag längtar så tills man kan börja motionera igen! Just nu börjar det bli flodhäst-varning på mig för 3:e gången på 5 år, tur att man kan skylla (lite) på graviditeterna iallafall....Vi får ha barnvagnsrace i sommar du & jag :o)

Wessmantorp sa...

Inga problem vännen, i helgen lägger vi dig bekvämt i vår rullebör så kan jag köra dig en runda i skogen så kommer vi ju båda två ut! ;0)

Anna sa...

Hahahahaha.....Då hade nog Gustav kommit ut också efter allt mitt skrattande :o) kram på dig, vi ses på söndag, ska bli gott med popcorn!