söndag 20 mars 2011

Frisk som en nötkärna...

Ja nu känner jag mig mycket bättre igen! =0)
Efter att ha levt på Ipren och vatten i nästan 3 dygn så fick jag aptiten tillbaka i gårkväll igen.
Pappa fyllde år igår och hela familjen åkte på kalas utan mig, och jag var för första gången på nästan 4 år ensam hemma.
Med sig hem till mig hade mamma skickat en liten matlåda med kalasmat som jag med god aptit åt upp igårkväll.
Mat och sömn är verkligen det som behövs för att bli frisk igen.

I morse vaknade jag frisk och utvilad efter att ha sovit ganska gott och bara behövt se till lillebror ett par snabba gånger i natt.
I förmiddags tog jag en härlig ridtur i skogen med trevligt sällskap och började denna söndagen på bästa sätt med mycket frisk luft.
Imorgon är det en ny vecka igen och jag kan bara inte vara sjuk längre...

Jag har också varit ute med kameran och tittat hur det går för vårblommorna.
Nu blommar verkligen både vintergäcken och snödropparna, men ännu ingen syn av krokusen eller påskliljorna.







Inga kommentarer: