lördag 12 mars 2011

Vem vinner ikväll?

Ikväll gäller det, vem blir årets vinnare i Melodifestivalen 2011.
Det finns många bra låtar som ska tävla ikväll, och den eviga frågan när tävlingen är avgjord är naturligtvis...

"Vann rätt låt"?

Själv har jag några favoriter inför kvällens drabbning och de är Linda Bengtzing, Sanna Nielsen och Erik Saade.
De två första är två riktiga schlagerlåtar i min mening, dock tror jag att det blir svårt för Linda eftersom hon sjunger på svenska och Sanna Nielsen kan tyvärr nog inte konkurrera mot de unga populära pojkidolerna Erik Saade och Danny.
Mina pengar står på Erik Saade ikväll för han har en bra och poppig låt som jag tror alla småtjerer kommer ringa och rösta på, och även alla kärlekskranka mammor som plötsligt blivit fjortisar igen! ;0)
Manboyfebern lever nog fortfarande kvar sedan i fjor i de svenska hemmen.

Inga kommentarer: