söndag 15 maj 2011

Söndag...

Dagen var egentligen fylld med planer att fira min mormor som fyllde år i måndags, tyvärr gjorde vädret och andra omständigheter att vi fick skjuta på kalaset då det var tänkt vi skulle vara på stranden.
Med andra ord hade familjen en helt obokad söndag framför sig idag och det har inte gjorts många knop.

Halva gräsmattan har blivit klippt idag och det är nog det mest händelserika på hela dagen, och ändå var det inte jag som sprang bakom gräsklipparen.

Sitter och funderar om jag ska ge mig hädan grupptrycket och se ishockey finalen i VM mellan Sverige och Finland.
Men som vanligt när jag tittar på en landskamp av något slag så förlorar Sverige så vi får se vad jag gör, annars ligger jag nog bara på golvet och kliar Arne på magen! ;0)

2 kommentarer:

milo sa...

då antar jag att du valde att titta igår då?... ;)

Wessmantorp sa...

Faktisk inte, jag valde att lägga mig tidigt och läsa istället.
Jag hade dock mobilen tillhans och kikade på liverapporten via Aftonbladet istället.
Tyvärr hjälpte inte min frånvaro speciellt mycket ändå... =0/

Nästa gång ska jag skita i allt och se resultatet dagen efter istället för säkerhets skull...