torsdag 12 maj 2011

Semifinal två...

Idag har jag varit iväg och inhandlat lite trevliga blommor och en ny dörrmatta till entrén.
Fy f*n vad snyggt det kommer bli!
Jag har lite målning kvar på grunden och uppsättandet av en hylla på över 2 meter så det får bli morgondagens projekt.
De snygga konsollerna som jag beställde kom igår, ursnygga och kommer passa perfekt över frukosthörnan.
På hyllan kommer jag ha alla krukorna med mina kryddor.

Konsoller köpta på www.broarne.se

Ikväll är det också semifinal nr 2 i Eurovision Song Contest. =0)
Sverige och Erik Saade är ju med så det blir till att sitta bänkad framför TV:n och heja allt vad man kan ikväll.
Det blir verkligen skandal om vi inte går vidare i år heller till den stora finalen som sänds på lördag.
Hoppas, hoppas, hoppas övriga Europa gillar "Popular"!

Visa nu att du är "the number one"!

Inga kommentarer: