lördag 14 maj 2011

Före och efter...

Här kommer nu före och efter bilderna på vårt målningsprojekt som jag trodde vi skulle fixa på en helg, det tog en hel vecka!

Men fint blev det!

Här är bilden på vår entré före målningen/renoveringen.

Det färdiga resultatet.

Äntligen har jag fått min blåa dörr!

Min frukosthörna!

Nu när entrén blev färdig fyllde jag
den också med nya blommor.


De nya konsollerna passade perfekt in!

Min kryddhylla är nu full av fina örter!





En gammal dörrkläpp jag hade sparat kom äntligen upp!

Ännu mer blommor...



Den fina ställningen jag fick av svärmor förra veckan.


Älskar mina blommor!

2 kommentarer:

milo sa...

oj, så fint det blev! möblerna passade ju perfekt där! jätte mysigt!

Wessmantorp sa...

Ja det blev superbra, tack än en gång för möblerna! =0)