måndag 23 maj 2011

Flasklamm...

I helgen har vi hjälpt till att passa vänners djur när de var iväg på minisemester.
De bor på en gård på andra sidan skogen.
Vi skulle "nappa" två flasklamm och ge vatten till får, hästar och höns. =0)
Jag fullständigt älskar sådana här små uppdrag och tackar med glädje ja att få hjälpa till med alla djur jag kan.

Igår kväll åkte vi dit med barnens bästa kompisar eftersom deras lillebror började påannonsera sin ankomst som jag skrivit om tidigare.
De tyckte det var lika roligt som jag att "nappa" lamm!

Lillebror är omtyckt var han än kommer!

Sådan vill jag ha när jag blir stor!

Hej lammet, är du hungrig?

Lilla lammet "Lena" var jättehungrig!

Duktiga flickor klarade av det själva.

Hagen är rena djungeln för lillebror.

Det finns härliga hagar och utsikter här omkring.

Två nyklippta baggar.

Alla katter skulle klappas innan vi åkte igen.

Inga kommentarer: