söndag 20 november 2011

400:e inlägget...

Jag har faktiskt riktigt svårt att förstå att jag har gjort så många inlägg, vad i hela friden har jag skrivit om i 400 st inlägg?

Jag går faktiskt tillbaka ibland och läser gamla inlägg, rätt roligt för ibland kommer jag inte ens ihåg att jag skrivit dem.
Ibland kan jag tycka att jag varit pinsam, tramsig eller ibland till och med lite rolig.
Helt otroligt att jag har haft fantasi och kreativitet att göra så många inlägg.
Man överraskar sig själv ibland! =0)
Om sanningen ska vara sagd (eller skriven i detta fallet) så tycker jag faktiskt att bloggandet varit rätt terapeutiskt och det är många gånger skönt att sätta sig ner vid datorn och skriva lite efter en lång ibland jobbig och stressig dag.

Fotograferingen är så rolig och välgörande för min själ, jag tycker det är lika spännande varje gång jag laddar in nya bilder från minneskortet från kameran till datorn och förvånas lika mycket varje gång över de bilder som jag ibland lyckas så bra med.
Synd att man inte (i vår dödliga värld) kunde leva lycklig på fotografering. =0/

I övrigt så har jag solo varit på bio idag och tittat på en riktig tjejfilm, nya Twilight-filmen "Breaking Dawn part 1".
Jag är ju en liten Twilight-nörd som läst alla böckerna 100 gånger och måste då också bara se filmerna så klart.
Tyvärr känner jag ingen som är lika entusiastisk som jag gällande detta fenomen, så idag flög jag solo.

Inga kommentarer: