söndag 13 november 2011

Spökfest...

Det har varit dålig uppdatering på bloggen nu ett par dagar. =0(
Detta har tyvärr berott på ren trötthet från min sida, fredagen bestod i först 12 timmar arbete på jobbet och sen direkt färd till en spökfest på dagis.
Innan festen var över och det var färdigstädat var jag nästan som en zombi, jag kom direkt hem och däckade i sängen.
Men roligt var det!

Mina barn går på ett föräldrarkooperativ och då blir man indelad i olika kommittéer var annat år.
Denna gången sitter jag i trivselkommittén och ser till att vi alla umgås även utanför dagistider.
I fredags hade vi som sagt ordnat Spökfest ute i trädgården på dagis och det var verkligen uppskattat.
Massvis av ljuslyktor hängde i alla träden och vi hade annordnat olika läsliga avdelningar och rum som barn och föräldrar skulle få uppleva.
Varm pumpasoppa och godis väntade i slutet på spökrundan.
Tyvärr glömde jag kameran i fredags också, men jag tog ett par knappt dugliga bilder med mobilen + att jag har lånat ett foto av en annan mamma på dagis till bloggen.
Får jag tag i fler lägger jag in de sen för det hela blev verkligen fantastiskt bra och effektfullt! =0)

En liten mumie i skjulet.

Pumpalyktor

Det blev verkligen en mysig och lyckad kväll!

Inga kommentarer: