lördag 19 november 2011

Bokat biljetter...

Idag har jag bokat biljetter till mig själv och storasyster så vi ännu en gång kan åka och se Disney On Ice! =0)
Storasyster gillade verkligen när vi var iväg förra året, se själv här! http://wessmantorp.blogspot.com/2011/02/disney-on-ice.html

Det är verkligen superbra och snällt av ICA att kunna ge oss kunder billigare biljetter.
Vi betalada bara 180 kr per biljett istället för 304 kr ordinarie pris. =0)

Nu har jag i alla fall bokat tillsammans med världens bästa Anna-Panna och hennes goa döttrar så det kommer bli girlpower på läktaren den 22 januari kl 11:00

Disney On Ice - Princesses än Heroes

2 kommentarer:

Anonym sa...

Funderar på att åka och titta på detta oxå med Filip. Kommer ihåg att man själv var och titta på en sån show när jag var mindre!
Fint med utomhusjulbelysning, mysigt!
Hoppas allt e bra med er!
Kram från familjen Lorichs

Wessmantorp sa...

Det tycker jag absolut att du och Filip ska göra! =0)
Kanske vi ses i publiken. ;0)

Allt är bara bra med oss, vi ser fram emot en mysig julmånad.
Kram på er!