fredag 4 november 2011

Trästället...

Min ena syster, jag och barnen åkte iväg på en liten shopping-utflykt idag. =0)
Vi åkte till Trästället i Skyrup, en ställe där man lätt kan göra av med pengar. =0/
Det har varit lite av en tradition för oss sedan ett par år tillbaka att tillsammans åka dit när de börjat med sin "jul-utställning".

Vi blev faktiskt lite besvikna i år för de hade nog dragit ner på sina inköp, det fanns inte alls lika mycket tingel-tangel som de gjort förr om åren.
Jag har nästan alltid kommit hem med en fin julgranskula eller liknande, det blev tyvärr inte så i år. =0(
Men med det betyder det inte att jag kom hem lottlös!
Där finns ju en massa andra snygga möbler och inredningsprylar och barnsaker man bara måste ha.
Jag fick bita mig i tungan flera gånger för visst fanns där mycket fint.
Det hela slutade i alla fall med en söt förklädesklänning till storasyster som hon ska få ha till jul.
Barnen fick dessutom vars en jättesöt tomte av min syster.
Tack snälla syster för barnens tomtar!

Barnens tomtar.

Inga kommentarer: