torsdag 24 november 2011

Stjärnor...

Idag har jag minsann hunnit med mycket! =0)
Dagen började med HLR- och defibrillatorutbildning, alltid bra att repetera sådana saker.
Efter att ha komprimerat, blåst och defibrillerat hela förmiddagen så körde jag nöjd hem och hoppades att jag är redo om jag någon gång skulle behöva använda mina kunskaper.

I eftermiddag har jag gjort en av mina mindre favoritsaker, nämligen putsat fönster. =0/
Detta står inte direkt överst på min "älskar att göra lista" men nödvändigt då jag hängt upp alla mina julstjärnorna och julgardiner i köket, det däremot ligger långt upp på min lista! ;0)
10 st stjärnor, en ljusslinga och 3 st adventsljustakar, oj vad mysigt det blev!
Nu är hemmet redo för den 1:a Advent på söndag! =0)




2 kommentarer:

Anonym sa...

Så julfint du har gjort det i ert hem! Mysig tid vi har framför oss nu!
Trevlig helg!
Kram Emma Lorichs

Wessmantorp sa...

Tack snälla Emma!
Jag älskar verkligen den här tiden på året.
Önskar dig och din familj detsamma!