onsdag 16 november 2011

Ansökningar...

Det skrivs CV och fylls i ansökningar som aldrig förr! =0)
Jag har en spännande framtid att gå tillmötes vad den än nu vill med mig.

Jag har lite svårt för att "skryta" om sig själv som man ska i ett CV.
Har suttit ett par timmar nu och filat på det senaste personliga brevet och är nu rätt nöjd.

Tyvärr blir det lite svårt att sticka ut när man via datorn ska göra en e-ansökan på färdiga underlag.
Det är ju många som söker jobben eller utbildningarna så att sticka ut bland så där 50-6000 ansökningar som är elektroniska är svårt.
Skulle de bara ha skickas via posten som förr i tiden så hade jag lätt lagt min ansökan i ett färgglatt kuvert så det stack ut i posthögen. ;0)

Nu har jag gjort vad jag själv kunnat, så nu är det positivt tänkande som gäller och hoppas på det bästa! =0)

Håll tummar och tår för mig!

Inga kommentarer: