måndag 2 januari 2012

God fortsättning...

Vill önska alla en god fortsättning på det nya året!

Nyårsafton var mycket trevlig med först Nyårslunch hos Anna-Panna och hennes familj, det var verkligen trevligt och vi fick så god mat. =0)
På kvällen var det nyårsfest hos andra vänner och det var också jätte trevligt!
Jag är så glad för alla fina vänner jag har!

Nu är det nytt år och nya tag!
Nyårsdagen var lugn och skön, jag och storasyster var en runda i stallet och red ut i skogen med en god vän.
Efteråt blev vi bjudna på fika! =0)

Nyårslöften brukar jag aldrig kunna hålla men ambitionen finns.
Inför 2012 har jag försökt lova mig själv att sova mer och planera bättre.
Jag sover alldeles för lite och borde gå och lägga mig mycket tidigare om kvällarna än jag gör, detta ska bli en utmaning framöver.
Jag måste också få bättre ordning i kalender och bättre struktur i planeringen.
Nu får det vara slut på överbokade dagar och jag får också lära mig att tacka nej.

Än så länge är det svårt att planera något för jag vet ännu inte om det blir nytt jobb eller skolan i slutet på januari.
Jag går fortfarande och väntar på besked om jobbet där jag var på en 2:a intervju strax innan nyår.
Håll tummarna för mig!

Lånar Anna-Pannas bilder från nyår.

Vi smällde inga raketer nyår utan skickade upp fina himmelslyktor!

1 kommentar:

Emma, Henrik, Filip och Signe sa...

Gott Nytt år!
Hoppas ni får ett bra 2012!
Så fint att skicka upp sådana lyktor i stället på 12 slaget!
Kram