söndag 22 januari 2012

I am still alive...

Förlåt för att jag varit så frånvarande denna veckan, men det är bara för mycket för mig just nu.
Det är så mycket som händer och jag känner att jag är tvungen att tagga ner lite för att inte det ska koka över.
Förhoppningsvis kommer det snart att bli bättre igen men fram tills dess så kan det bli lite längre mellan mina blogginlägg än vanligt.

Jag har hunnit med att jobba min sista ordinarie arbetsdag i fredags, nu är jag tjänstledig till och med juni! =0)
Skolan börjar i morgon och det ska bli jättespännande!
Jag har köpt nytt pennskrin och fyllt den med pennor och suddgummi, väskan är packad och jag känner mig lika förväntansfull som när jag började 1:an för många herrans år sedan.
Hoppas bara jag kommer klara av det!!!!



Idag har jag och storasyster tillsammans med Anna-Panna varit och sett Disney On Ice!
Vi var ju iväg i fjor också och storasyster kom ihåg det! =0)
Innan vi åkte i förmiddags sa hon till mig:

-"Mamma, åka titta Musse åka glissor"...

Hon är för go min lilla ängel.
Trots massor av folk, mängder av nya intryck och mycket höga ljud så gick det toppen!
Man skulle inte idag kunna tro att hon har en autistisk diagnos!!! =0)
Efter föreställningen träffade jag också en gammal vän som jag inte sett på flera år, så roligt! =0)
Jag får låna lite böcker av henne till skolan och jag är så tacksam! ♥

Förtrollad storasyster som det på showen.

Mor och dotter hade roligt idag!

2 kommentarer:

Anna sa...

Ja det gick verkligen jättebra idag med allt (förutom att jag fick snyta mig 397 gånger) AAATTJOOOO.....:o) Jag var lite orolig att åka iväg med båda tjejerna själv till ett sådant stort ställe men det gick ju toppenbra! Nellan var så söt när hon satt & speglade sig i min backspegel! :o)) Lycka till imorgon nu! Kram

Emma, Henrik, Filip och Signe sa...

Så kul med Disney on Ice!
Lycka till med pluggandet!

KRAM