lördag 14 januari 2012

Stjärnorna På Slottet...

Tror jag har skrivit tidigare om SVT:s fantastiska program "Stjärnorna På Slottet", orkar inte gå tillbaka för att titta efter.
Detta är enligt min mening verkligen ett "feelgood" program, perfekt att visa nu i mörkaste vintertid.
Man längtar onekligen till sommaren när man ser programmet och jag har faktiskt inte blivit besviken en enda gång på något av programmen.
En del "stjärnor" har roligare dagar än andra men de alla är alltid intressanta.
Personligen tycker jag det är roligt att få lära känna alla dessa kända människor mer privat än det man vanligtvis ser och hör om i skvallertidningar och nöjesrapporteringar, man får se att de faktiskt också är vanliga människor.
En del har gjort sådana fantastiska saker som man inte tänker på och många har livsöden som man aldrig annars hade kunnat gissa.

Det är svårt att hitta en personlig favorit bland alla stjärnor, jag har skrattat, gråtit och förundrats så många ggr.
Vet bara att jag kommer speciellt ihåg Peter Stormares dag, Kjäll Bergkvists och Magnus Härenstams dag.

2005

2007

2008

2009

2010

2011

Inga kommentarer: