tisdag 31 januari 2012

Min födelsedag...

Idag har jag blivit ett år äldre och det firade jag med att åka till Kristianstad.
Vi hade inga vanliga lektioner eller föreläsningar idag utan vi hade schemalagd tid för besök på region- och länsmuseét i Kristianstad och för stadsvandring i solskenet.
Det blev med andra ord en riktig kulturdag. =0)

Vi passade på att ta en riktigt lång fika och jag bara njöt tillsammans med mina goa tjejer i min basgrupp.
Det har varit underbart väder idag också så det betyder väl att jag varit snäll det senaste året! ;0)

Storasysters "ugglemani" har ju smittat av sig på mig som ni kanske vet och jag hittade en underbar uggleväska idag.
Jag åkte hem utan att köpa den och nu ångrar jag mig ! =0(
Det blir nog till att smita in om butiken i morgon innan jag åker hem och köper en "födelsedagspresent" till mig själv! ;0)

Tyvärr fick man inta ta bilder inne på museét
så det blev bara en enkel bild utifrån istället.

Café Fenix, trevligt fikaställe.

Dagen till ära blev det varm choklad! =0)

Inga kommentarer: