måndag 9 januari 2012

Insomnia...

Det har varit en sådan dag då allt har gått fel, alltså ingen bra dag egentligen. =0(
Tur den avslutades med lite familjemys då svågern (min ena systers man) fyllde år idag så det fanns en anledning att fira lite. =0)

Av någon anledning har jag inte kunnat sova ordentligt de sista 3-4 dagarna, jag är riktigt trött men det går bara inte att somna.
Som tur är finns det fler än jag som inte sovit som de ska på nätterna och har hållt mig sällskap på Facebook. ;0)
Ska bli intressant att se om jag kan sova ordentligt i natt?
Det är tydligen fullmåne i natt så jag vet inte om det är anledningen till min dåliga sömn.
Mitt ena nyårslöfte angående att sova mer 2012 går inte så bra nu precis...

En som absolut inte har några problem att sova är katten Elsa.
Hennes hjärtslag får man kolla med jämna mellanrum för hennes vilopuls är nog helt obefintlig när hon hittat ett mysigt ställe att sova på.
För ett par dagar sedan var det på min underbart sköna lammskinnsfäll som hon hade ockuperat.

Elsa i min säng...

Hon låg där i timmar...

Inga kommentarer: