fredag 1 juli 2011

Biltvätt...

Idag har våran bil fått en total sanering och uppfräschning! =0)
Ni skiner den som en apas bakdel! ;0)

Likaså barnens bilstolar behövde saneras, man hittar alltid en massa roliga saker man är av med längst ner i stolarna.
Efter timmar av tvättning och torkning åkte stolarna in i den nyfräscha bilen igen.
Lillebror tyckte nog det blev för rent (eller så protesterade han över att han flyttats bak i baksäter efter att ha suttit fram sedan han föddes) för han passade på att kissa ner hela stolen när vi körde ner ett snabbt ärende till byn. =0/
Det var bara att börja om på nytt med hans stol igen, och nu efter 22 i kväll var den på plats i baksätet igen.
Får se om han tycker den är för ren i morgon igen...

Jag ska nu äntligen få sitta fram i bilen igen, det har jag inte gjort på över 4 år.
Naturligtvis sitter jag fram när jag själv kör, daaaa ;0) men annars har jag varit förvisad till baksätet när hela familjen är ute och åker.
Storebror är så stor nu att han kan sitta bak med storasyster.

1 kommentar:

Biltvätt Göteborg sa...

Det känns alltid så skönt när man piffat upp och fräschat bilen sin :)