onsdag 20 juli 2011

Stadsugglor...

I går körde jag och barnen in till min ena syster där vi även mötte upp min andra syster.
Planen var att vi skulle ut och promenera och äta lunch tillsammans. =0)
Barnen fick träffa alla sina kusiner och det var livat i trädgården med barfota barnspring.

Kan inte låta bli att tycka om de gamla
brunnslocken i stan, de är så vackra.

Härligt fält vi passerade på vår promenad, det kan
man inte gissa att det ligger nästan mitt i stan.

Efter att vi fått härlig lunch så passade jag på att själv smita ner i centrum för att köpa några ugglor jag fått tips om.
Systrarna mina var så snälla och passade barnen så länge jag var ute på min ugglejakt.
När jag kom tillbaka väntade det fika! =0)

Storasyster blev glad för sina lyktor.
59 kr resp 39 kr på Lagerhaus.

Inga kommentarer: