söndag 31 juli 2011

När Harry mötte Sally...

Jag vet att detta är en riktig tjejfilm och att ni killar bara kommer sucka och skaka på huvudet, men det hjälps inte...

Efter jag så välförkänligt tillsist satt mig ner i TV-soffan (efter städat köksskåpen) så började precis lagom filmen "När Harry mötte Sally" på en av kanalerna.
Denna film är bara så skön! =0)

Jag hade räknat med att zappa runt lite på en massa ointressant smörja innan jag gick i sängen för att läsa lite, men jag fastnade framför TV:n!
Det är evigheter sedan jag såg filmen sist och den är faktiskt över 20 år gammal, men så härlig!
Jag kom på mig själv sitta och le från öra till öra och skratta högt för mig själv i TV-soffan.
Arne lyfte då och då på huvudet och gav mig en blick som kunde översättas med "ni människor är inte riktigt friska i huvudet" och suckade tungt igen när han insåg att jag inte skulle fara upp ur TV-soffan med kopplet i högsta hugg.
Det är med en härlig "feelgood-känsla" i kroppen jag nu går och lägger mig.

God natt!

Inga kommentarer: