fredag 2 december 2011

Fredriksdals julmarknad...

Fredriksdals Julmarknad är nog den mysigaste julmarknaden som finns!
Jag ljuger inte om det finns över 1000 marschaller på området under marknaden, jättemysigt!
Idag åkte jag tillsammans med barnen dit och gick en sväng med mina systrar.
Vi tittade på djuren i stallen, lyssnade på spelmännen, gick i de gamla stadskvarteren, flanerade bland alla marknadsstånden och köpte polkagrisklubbor till storasyster och lillebror. =)

Vädret var inte helt ultimat då det duggregnade i mellan åt.
Tyvärr hängde inte min överbelastade hjärna med i svängarna idag så naturligtvis glömde jag kameran hemma.
Tog några bilder med mobilen, men det är jättesvårt i skymningsmörker.

Inne i det varma stallet hos kossorna.

Lillebror .

Syskonen tittar på spelmännen.

Julgranen framför Herrgården.

Gran i de gamla kvarteren.

Gammal fin gatulyckta.

Jag älskar gamla fina skyltar.

Fint dekorerat i skyltfönstren.

Glada tomtar hittade man överallt!

Inga kommentarer: