söndag 18 december 2011

Kalas & kras...

Ikväll har jag och barnen varit på födelsedagskalas hos mina systrar.
Fullt ös medvetslös!
Barnen hade roligt med sina kusiner och jag bara njöt av sällskapet.
God mat, god tårta och mycket snack...

Det enda tråkiga var att min kamera troligtvis gick sönder. =0(
Objektivet slutade fungera efter ett litet kras och ville inte alls vara med längre efter det.
Lite smått panik känner jag faktiskt , fotografering är en så stor del av mig och mitt liv så när det inte fungerar är det tråkigt...
Systemkameror och dess tillbehör är ju inte jättebilligt precis. =0(

Sorry jag inte kan bjuda på några jättebra bilder ifrån kvällen...

Kamerakvällen började bra...

...fina blommor jag hade med.

Så här såg det ut efter jag slagit min tå på ett soffben, svurit
lite och sen svurit ännu mer när jag insåg att kameran gått sönder... =0(

Inga kommentarer: