söndag 25 december 2011

Julafton 2011...

Så kom äntligen Julafton och barnen fick träffa tomten! =0)
Lillebror satt tryggt i min famn med stora ögon och storasyster gömde sig bakom en stol och tjuvkikade fram mellan benen på alla julklappar som hopade sig framför henne.
Hon gillar tomten men tyckte nog det var bättre att vara på den säkra sidan och gömma sig.

Det var fullt hus hos mamma & pappa och barnen lekte med sina kusiner och vi alla åt alldeles för mycket som vanligt.
Lillebror år 7 st prinskorvar!!!
Det är rätt mycket för en sådan liten kille som min lilla älskling.

Nu har vi kommit hem igen och jag har insett att min kamera ligger kvar hos föräldrarna. =0(
Jag är inte van vid att kameran är så liten så den kan försvinna eller glömmas kvar. ;0)
Det blir till att köra tillbaka igen under morgondagen och hämta den + en av lillebrors julklappar som tyvärr också glömdes kvar.

Nu ska jag strax gå och lägga mig på min fäll från igår som faktiskt ligger i min säng nu, den är helt underbar att somna på och drömma sig bort...
Julafton är över för 2011 och jag längtar redan till nästa år!

Godnatt...

Inga kommentarer: