söndag 16 oktober 2011

Familjesöndag...

Söna söndag!
Dagen har bjudit på lika skönt väder som resten av veckan och efter fruktost blev det långrund i skogen när det fortfarande var minusgrader, underbar frisk luft och det var jätteskönt!

Sen bar det iväg till mormor och morfar med barnen och där hemma hos dem träffade jag nästan resten av övriga familjen då båda mina systrar och ena systersonen också kom, roligt!
Jag åkte hem med bilen nästan proppfull av kläder och andra saker som jag fick av syrran och mamma.
Det var kläder från kusinerna till lillebror + saker jag haft och gjort när jag var liten.
Det är vekligen kanon att lillebror kan ärva från sina snälla större kusinpojkar, kläderna ser verkligen nästan nya ut och är jättefina, vi blev så glada. =0)

Mamma hade också stöpt ett jättefint ljus till mig!
Det ska tändas till jul när jag hittat en fin ljusstake och rätt plats för ljusen.

Mammas fina ljus.

Inga kommentarer: