lördag 15 oktober 2011

Sir Väs...

Tyvärr har jag varit helt slut i batteriet när jag kommit hem från jobb om kvällarna, har tyvärr inte ork att blogga innan jag lägger mig. =0(
Det är ändå inget jätteintressant eller roligt som brukar hända under ett arbetspassen så det finns inte heller mycket underlag att skriva om, så ni missar inget. ;0)

Idag har jag dock varit ledig och myst med barnen hela dagen.
Vi har verkligen blivit bortskämda med fina höstdagar den sista vecka och det har verkligen varit bra för själen.
Det är liksom svårt att vara på dåligt humör när solen skiner från en klarblå himmel.
Idag har farmor varit på besök och det gillade barnen, farmor har alltid små överraskningar i sin väska. =0)
På eftermiddagen blev det en runda i skogen med barnvagn och Arne.
Under skogsrundan såg vi en liten snok som låg och solade i en glänta, storasyster pekade på den och sa:

-"Sir Väs"!

Gulligt va? =0)

Sir Väs i Robin Hood

Sir Väs i Wessmantorp,
bilden togs förra hösten. 

Inga kommentarer: