lördag 29 oktober 2011

Högskoleprovet...

Idag har jag suttit i skolbänken en hel dag för att göra högskoleprovet!
Jag har länge haft tankar på att gör karriärsbyte och högskoleprovet har nu varit ett led i rätt riktning.
Gudarna ska veta att jag fick verkligen en chock när jag började bläddra i första matteprovet.
Man hinner verkligen glömma mycket på 14 år! =0(
Inte nog med det utan det blev 3 st matteprov att ta sig igenom med hedern i behåll, det var svårt!
Ska aldrig förhoppningsvis behöva gör fler matteprov i mitt liv!

Jag åkte hem med tron att jag fullständigt hade misslyckats, men jag underskatta mig själv!
För en gång skull är jag glad över att jag hade fel! ;0)
Jag hade långt ifrån alla rätt men betydligt bättre än jag hade räknat med!

Nu tror jag att jag ska däcka i soffan, ska först titta på reprisen av dagens Formel1-kval i Indien.

Inga kommentarer: