tisdag 25 oktober 2011

Grattis bloggen...

Grattis till min blogg på 1-års dagen!

Tiden går fort när man har roligt. =0)
Tänk att det gått ett helt år sedan jag satte mig ner och startade bloggen, otroligt vad tiden gått fort!
Det har verkligen varit ett roligt år med massor av tokigheter och upptåg, det hela har faktiskt varit mycket lättare än jag trodde det skulle vara.
Jag är faktiskt ganska nöjd och stolt över vad jag har åstadkommit.

Nu ska man kanske börja fundera på om det är värt att lägga ännu ett år till på bloggen?
Med bloggen får jag ju utöva lite av min kreativa förmåga och jag hoppas att det uppskattas ute hos er mina bloggläsare.
Jag fortsätter gärna om ni vill att jag ska göra det!
Kommentera gärna om ni vill se att jag fortsätter blogga, eller om det finns förslag på vad jag mer kan blogga om.
Saknar ni något eller tycker ni att jag är tjatig om vissa saker eller ämne så låt mig veta!
Hade det inte varit för att jag vet och ser att statistiken hela tiden går uppåt så hade jag nog inte varit så pigg på att skriva som jag är, men ni läsare gör ju att det är så fantastiskt roligt!

Tack snälla ni för att ni klickar in på min blogg ibland!

2 kommentarer:

Kerstin sa...

Vilken fin sida!!! Fina fina bilder, färger och texter. Så...du får inte sluta med detta! :-)

Anna Panna sa...

Grattis Favorit-Bloggen, jag läser varje dag! :o) Keep up the good work!