fredag 7 oktober 2011

Tandläkaren...

Nu var det äntligen helg! =0)
Jag har haft två maraton pass på jobbet och avslutat det hela med ett besök hos tandläkaren idag, mindre roligt och mindre billigt. =0/
Bedövningen har släppt nu ikväll och det känns som om de opererat in en glödhet pingisboll i överkäken. =0(
Det är inte så ofta jag har lagat en tand så jag har inga ordentliga referensramar, men det om inte dödar det härdar.
Jag fick en gång en underbart söt och fin bok om en modig pojke som besökte tandläkaren, den har jag läst för storasyster och berättat om vad jag gjort idag. ;0)
Storasyster är ingen beundrare av tandläkaren så hon tyckte nog det var skönt att det var mamma och inte hon som varit hos tandläkaren idag.

Ikväll har det satsats på fredagsmys och det börjades med tacos till kvällsmat. =0)
Nu väntar TV-soffan, en film och godis (om jag nu klarar av att äta det med en öm tand). ;0)


Inga kommentarer: