fredag 28 januari 2011

App-träsket...

Min make blev lite avundsjuk på min nya telefon så jag var så snäll och fixade en till honom också idag.
Nu har vi båda snart fastnat i app-träsket och vet varken ut eller in, det finns ju tusentals!
För er som inte vet vad jag pratar om så är "appar" eller applikationer nymodigheter som man kan ladda ner till sin nya mobiltelefon för att förenkla och göra vardagen roligare.
Det finns allt ifrån "Loppis finder" till "WC finder" som kan ange var närmaste loppis eller toalett finns ifrån den position du befinner dig.

Undrar om det finns typ en "Key finder" för jag gör ju av med nycklarna typ 2 ggr om dagen.... ;0)

Var är nycklarna?

2 kommentarer:

Anonym sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Wessmantorp sa...

Ha ha, det svärs nog lika mycket över nya telefonen för tillfället som det gjorts över PDA:n, men roligt tycker han nog det är i alla fall! ;0)